// GSC // Gads Publicis //Faltejsek Merchant // konec Faltejsek

TERMENI ȘI CONDIȚII

1. ACORDURI GENERALE

1.1 Identificarea părților. Acești termeni și condiții guvernează relația dintre Framee International s.r.o. ID: 25764411 (denumit în continuare „noi”) și dumneavoastră în calitate de client (denumit în continuare „dvs.” sau și „client”).

1.2 Definiții. În acești termeni și condiții, vor fi folosiți în special următorii termeni, cărora li se atribuie următoarea semnificație:

1.3 Prețul înseamnă prețul pe care sunteți obligat să ni-l plătiți pentru livrarea Bunurilor, inclusiv taxa pentru metoda selectată de transport și plata pentru Bunuri, și care va fi rezumat în Comanda.

1.3.1 Portal înseamnă portalul nostru web la spinkids.ro, unde puteți vizualiza oferta noastră.

1.3.2 Termenii și condițiile înseamnă acești termeni și condiții ale Framee International s.r.o.

1.3.3 Contract înseamnă un contract de cumpărare de bunuri mobile, pe baza căruia vă vom livra Bunurile comandate și veți fi obligat să ne plătiți Prețul. Acești Termeni sunt parte integrantă a Acordului.

1.3.4 Procedura de reclamații înseamnă condițiile de aplicare pentru o reclamație cu privire la Bunuri. Procedura de reclamații este considerată parte a acestor Termeni și Condiții.

1.3.5 Bunurile sunt produsele individuale pe care le puteți găsi în oferta noastră pe Portal. Vânzarea bunurilor selectate poate fi condiționată de faptul că dvs. sau persoana care acționează în numele dvs. să aveți vârsta legală, adică să împliniți de obicei vârsta de 18 ani.

1.3.6 Sediul de afaceri este locul nostru de afaceri la Framee International s.r.o. Dopravní 500/9, 104 00 Praga.

1.3.7 Cod civil înseamnă Legea nr. 89/2013 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare.

1.3.8 Rezolvarea reclamației. Sugestiile și reclamațiile dvs. posibile vor fi tratate prin intermediul adresei de e-mail pentru asistență clienți info@spinkids.ro.

2. INFORMAȚII PRIVIND NATURA CONTRACTULUI ÎNCHEIAT

2.1 Pentru a respecta obligațiile legale, mai jos sunt informațiile pe care trebuie să vi le furnizăm înainte de a încheia un Contract cu noi.

2.2 Costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță. Nu percepem niciun cost în afara Prețului pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță prin care negociem cu dumneavoastră și încheiem Acordul. Prin urmare, nu vă vom percepe nicio taxă pentru comunicarea cu dvs. prin Internet sau pentru comunicarea telefonică. Totuși, acest lucru nu exclude posibilitatea ca furnizorul dumneavoastră de conexiune la internet, operatorul de telefonie etc. să perceapă taxe pentru accesarea Portalului, comunicarea cu noi etc.

2.3 Autoritățile de supraveghere. Autoritățile de supraveghere care ne supraveghează activitățile și la care vă puteți adresa în caz de reclamații sunt Inspecția Comercială Cehă, Biroul Comercial relevant și Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. La nivelul UE, puteți contacta Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă cu reclamația dvs.

2.4 Soluționarea extrajudiciară a litigiilor. În cazul în care sunteți consumator și între dumneavoastră și noi apare o dispută de consum care decurge din Contract, pe care nu o putem rezolva de comun acord, puteți înainta o propunere de soluționare extrajudiciară a litigiului entității desemnate. pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, care este Inspecția Comerțului Ceh.

2.5 Păstrarea Acordului. La acceptarea cu succes a Comenzii de către noi, vi se va trimite o confirmare care, împreună cu acești Termeni, constituie o versiune text a Acordului. Puteți salva și imprima Formularul Web pentru Plasarea Comenzii, Confirmarea Comenzii și acești Termeni. Vom păstra contractul pe care îl încheiem cu dumneavoastră sub forma unei evidențe electronice în scopurile noastre interne și, prin urmare, accesul la acesta nu va fi posibil.

2.6 Limba acordului. Contractul este încheiat în limba cehă.

2.7 Etapele care conduc la încheierea Acordului și corectarea datelor. Portalul nostru permite încheierea unui Contract între noi și dumneavoastră printr-o interfață web interactivă și prin completarea unui formular web. Înainte de a trimite un formular web, puteți verifica, modifica și corecta datele introduse în acesta.

2.8 Codul de conduită. Atunci când ne furnizăm serviciile, acționăm în conformitate cu reglementările legale în vigoare și în conformitate cu principiile noastre interne de protecție a datelor cu caracter personal. Aceste politici interne ale noastre nu sunt disponibile publicului.

3. COMANDA DE BUNURI SI ÎNCHEIAREA CONTRACTULUI

3.1 Oferta de Bunuri. Pe Portalul nostru, publicăm o ofertă de Bunuri pentru care este posibilă plasarea unei Comenzi. Pe baza Comenzii, se va incheia un Contract intre dumneavoastra si noi. Ne rezervăm dreptul de a modifica sau anula oferta de Bunuri în orice moment.

3.2 Acceptarea ofertei noastre. Prin trimiterea cu succes a unei Comenzi prin Portal, veți accepta oferta noastră și veți încheia astfel un Contract între noi și dumneavoastră. Acceptarea ofertei noastre cu o modificare sau abatere nu este posibilă și este considerată o contraofertă din partea dumneavoastră. La expedierea cu succes a Comenzii, vă vom trimite o confirmare conform paragrafului 3.4 de mai jos.

3.3 Bunuri la cerere. Uneori este posibil să nu putem garanta disponibilitatea imediată a Bunurilor. În cazul în care un anumit Bun este marcat „La cerere”, disponibilitatea Bunului și, prin urmare, posibilitatea emiterii unei Comenzi, va fi confirmată pe baza solicitării dumneavoastră cu trimiterea de informații mai detaliate despre disponibilitatea Bunului. Dacă Bunurile devin din nou disponibile, vă vom informa prin e-mail, pe care ni-l veți furniza în aceste scopuri.

3.4 Verificarea comenzii. Înainte de a trimite Comanda, veți putea verifica și eventual modifica datele introduse. Va fi generată o confirmare automată pentru transmiterea cu succes și acceptarea noastră a Comenzii, care, împreună cu acești Termeni, constituie versiunea text a Acordului.

3.5 Anularea comenzii. Puteți anula Comanda până când Comanda este confirmată de noi. Anularea Comenzii dupa momentul incheierii Contractului este posibila numai dupa acordul prealabil reciproc si in conditiile pe care le convin de comun acord.

4. CONDIȚII DE PLATĂ

4.1 Preț. Prețurile afișate pe site-ul nostru includ TVA și toate taxele aferente. Prețul va fi rezumat clar pentru dvs. în Comanda sau în confirmarea acesteia. Va reamintim ca pretul se va adauga la pretul Bunurilor in functie de modul de transport ales si metoda de plata aleasa de dumneavoastra. Nu avem nevoie de niciun depozit.

4.2 Modalitati de plata. Prețul conform rezumatului din Comanda poate fi plătit în modurile care sunt afișate în interfața de comandă de pe Portalul nostru. Dacă nu se specifică altfel, sunt posibile următoarele metode de plată:

4.2.1 GoPay (carduri de plată, canale bancare directe, portofele electronice), numerar la livrare, transfer de cont (putem dezactiva)

4.3 Timp de plată. Vă rugăm să plătiți prețul înainte de livrarea Bunurilor sau la primirea Bunurilor, iar în unele cazuri ulterior în perioada convenită, conform modului de plată convenit. În cazul în care Prețul urmează să fie plătit înainte de livrarea Bunurilor, sunteți obligat să îl plătiți în cel mult 14 zile de la încheierea Contractului conform instrucțiunilor date în confirmarea Comenzii. Dacă Prețul este plătit printr-un furnizor de servicii de plată, acesta este plătit prin creditarea unei sume monetare în contul nostru la furnizorul de servicii de plată.

5. LIVRAREA MARFURII

5.1 Metode de livrare. Modalitățile de livrare a Bunurilor, pe care le alegeți singur ca client, pot fi găsite, inclusiv prețurile tipurilor de transport, pe Portal, în special la adresa: https://spinkids.ro/info/livrare-i-plata. Livrăm mărfuri numai în Republica Cehă.

5.2 Dobândirea dreptului de proprietate. Deveniți proprietarul Bunurilor pe care vi le livrăm prin preluarea Bunurilor.

5.3 Termeni de livrare. Marfa va fi livrată în cel mai scurt timp posibil, de obicei în termen de 1-5 zile lucrătoare de la plata Prețului sau emiterea Comenzii, conform modului de plată selectat; timpul de livrare poate varia în funcție de condițiile metodei de livrare pe care o alegeți. Bunurile se considera livrate prin livrare la adresa specificata de client in Comanda.

5.4 Acceptarea Bunurilor. Clientul este obligat sa preia Bunurile comandate la ora si locul convenite, in functie de modalitatea de livrare. În cazul în care Bunurile urmează să fie livrate de către un transportator, clientul este obligat să le preia la livrare la destinație. În cazul în care Bunurile nu sunt preluate, vom avea dreptul de a ne retrage din Contract și dreptul de a plăti costurile asociate cu livrarea Bunurilor, dacă acestea nu au fost plătite înainte de livrarea Bunurilor. Dacă vă livrăm Bunurile în mod repetat după ce nu le-ați preluat, avem dreptul de a rambursa costurile asociate livrărilor repetate.

5.5 Inspecția Bunurilor. Vă rugăm să acordați atenție unei inspecții adecvate a Bunurilor imediat după primire. În cazul în care se detectează o deteriorare mecanică a ambalajului Bunurilor, vă recomandăm să scrieți o înregistrare a daunei în prezența transportatorului, ceea ce va facilita o eventuală reclamație. Prin semnarea scrisorii de transport a transportatorului, sunteți de acord să preluați Bunurile și să confirmați că au sosit nedeteriorate mecanic. Prin urmare, verificați cu atenție ambalajul înainte de a semna. Condițiile de acceptare a Bunurilor pot varia în funcție de transportatorul selectat.

5.6 Risc de deteriorare. Dacă sunteți consumator, riscul de deteriorare a Bunurilor vă trece la primirea Bunurilor. În cazul în care Bunurile vă sunt livrate deteriorate, sunteți obligat să ne informați imediat despre daune, de preferință prin:

5.6.1 prin e-mail la adresa de e-mail info@spinkids.ro,

5.6.2 telefonic la numărul de telefon și procedați conform instrucțiunilor furnizate.

În cazul în care descoperiți deteriorarea transportului atunci când primiți Bunurile, sunteți obligat să ne informați nu numai pe noi, ci și transportatorul despre deteriorarea atunci când primiți Bunurile. Puteți cere transportatorului să despacheteze transportul deteriorat înainte de a-l prelua, iar dacă descoperiți că Bunurile au fost deteriorate, nu sunteți obligat să le preluați de la transportator.

5.7 Deteriorarea Bunurilor în timpul transportului de către antreprenori. Dacă sunteți antreprenor și Bunurile urmează să fie livrate prin intermediul unui transportator, riscul de deteriorare a Bunurilor vă trece prin predarea Bunurilor acestui transportator. Dacă există o deteriorare a Bunurilor după ce riscul de deteriorare a trecut, nu suntem responsabili pentru aceasta, iar deteriorarea Bunurilor nu afectează obligația dumneavoastră de a plăti prețul total și obligația de a prelua Bunurile. În cazul în care Bunurile vă sunt livrate deteriorate, sunteți obligat să raportați imediat transportatorului deteriorarea Bunurilor.

5.8 Ambalarea Bunurilor. Cu excepția cazului în care se convine altfel, Bunurile vor fi ambalate într-un mod adecvat pentru conservarea și protejarea lor.

6. RETRAGERE DIN ACORD

6.1 Retragere generală. Prin retragerea din Acordul încheiat, acesta se anulează de la început. Aceasta înseamnă că suntem obligați să returnăm unul altuia tot ceea ce ne-am furnizat unul altuia în baza Contractului anulat, inclusiv costurile de livrare. Dreptul de retragere din Acord poate fi exercitat în condițiile prevăzute în acești Termeni și Condiții, sau dacă este prevăzut de lege.

6.2 Drepturile legale ale consumatorului. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din Acordul încheiat în termen de 14 zile, și anume:

6.2.1 de la data acceptării Bunurilor,

6.2.2 în cazul unui Contract, al cărui obiect este mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți, de la data acceptării ultimei livrări de Bunuri,

6.2.3 în cazul unui Contract, al cărui subiect este furnizarea regulată repetată de Bunuri, de la data acceptării primei livrări de Bunuri;

dar numai dacă nu este un caz special în care retragerea este exclusă (a se vedea paragraful 6.5 de mai jos).

6.3 Dreptul contractual al consumatorului de a se retrage din Acord. Dacă sunteți consumator, aveți și dreptul, dincolo de sfera de aplicare a legii, să vă retrageți din Contractul încheiat și mai devreme, în orice moment de la data încheierii Contractului până la data expedierii Bunurilor, din care te vom informa.

6.4 Dreptul nostru de a ne retrage din Contract. Avem dreptul de a ne retrage din Contractul încheiat în orice moment până în momentul expedierii Bunurilor. Vă vom contacta întotdeauna înainte de a ne retrage pentru a cădea de acord asupra următoarei acțiuni și pentru a prezenta motivele care ne-au condus la acest pas.

6.5 Imposibilitatea retragerii din Acord. Nu aveți dreptul legal de a vă retrage din Contract, în special pentru Contracte:

6.5.1 privind livrarea de alimente, băuturi sau alte bunuri de consum obișnuit livrate în gospodăria consumatorului sau în alt loc specificat de consumator,

6.5.2 închis atunci când se utilizează automate sau spații comerciale automatizate

6.5.3 despre livrarea Bunurilor, care este o băutură alcoolică, care poate fi livrată numai după 30 de zile și al cărei preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară care nu se pot controla;

6.5.4 privind livrarea Bunurilor care au fost modificate conform dorințelor dumneavoastră sau pentru dumneavoastră (de exemplu, gravarea sticlei etc.),

6.5.5 privind livrarea Bunurilor în ambalaje închise care au fost scoase din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă,

6.5.6 privind livrarea de Bunuri care sunt supuse unei deteriorări rapide, precum și de Bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare,

6.5.7 privind livrarea Bunurilor, al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară independent de voința noastră și care pot apărea în timpul perioadei de retragere din Contract,

6.5.8 altele, dacă este prevăzut de lege.

6.6 Metoda de retragere din Acord. Dacă aveți dreptul să vă retrageți din Contract și doriți cu adevărat să vă retrageți din Contract, o puteți face sub forma unei acțiuni în justiție unilaterale pe care ni-o transmiteți, de preferință completând modelul de formular de retragere din Contract , care poate fi găsit pe Portal la adresa și expedierea acestuia

6.6.1 prin e-mail la adresa de e-mail info@spinkids.ro; sau

6.6.2 în scris la adresa Unității noastre.

La retragere, vă recomandăm să precizați numărul Comenzii, specificația Bunurilor pentru care vă retrageți, data achiziției și data livrării și prezentarea originalului sau a unei copii a dovezii de cumpărare a Bunurilor. Livrările din care nu este clar de ce ne-au fost trimise vor fi returnate expeditorului fără alte prelungiri.

6.7 Limită de timp. Dacă sunteți consumator, este suficient să respectați perioada de retragere dacă ne trimiteți retragerea în ultima zi a perioadei de retragere.

6.8 Returnarea Bunurilor după retragerea din Contract. Dacă vă retrageți din Contract, sunteți obligat să ne returnați Bunurile pe cheltuiala dumneavoastră, de preferință în același timp cu retragerea din Contract, nu mai târziu de 14 zile de la livrarea retragerii, de preferință prin trimiterea Bunurilor către adresa biroului nostru.

6.9 Starea Bunurilor la returnare. Trebuie să ne returnați bunurile nedeteriorate, nepoluate, nepurtate și fără urme de utilizare, inclusiv toate accesoriile și documentația, dacă este posibil în ambalajul original (vă rugăm să rețineți că, dacă ambalajul original, care ar trebui să asigure proprietățile igienice ale Bunuri, este deteriorată, contractul de furnizare a unor astfel de bunuri nu poate fi retras conform paragrafului 6.5 de mai sus). În același timp, sunteți, de asemenea, obligat să ne returnați toate cadourile și bonusurile, dacă le-ați primit de la noi în baza Contractului în legătură cu achiziționarea de Bunuri.

6.10 Returnarea fondurilor după retragerea din Acord. Dacă, în calitate de consumator, vă retrageți din Contract, vă vom returna fondurile plătite în termen de 14 zile de la livrarea retragerii din Contract, dar nu înainte de a ne returna Bunurile sau de a dovedi că Bunurile au fost trimise către S.U.A. Vă vom rambursa costul livrării Bunurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare comparabile oferite de noi. În cazul în care valoarea Bunurilor returnate scade ca urmare a manipulării lor într-un alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea acestora, suma returnată va fi redusă cu suma cu care a scăzut valoarea Bunurilor. . Vă vom returna fondurile în același mod în care le-am primit de la dvs. sau într-un alt mod asupra căruia am convenit, atâta timp cât acest lucru nu implică costuri suplimentare pentru dvs.

7. RECLAMAȚII

7.1 Procedura de revendicare. Condițiile pentru reclamații cu privire la Bunurile livrate le puteți găsi în Regulamentul de reclamații. Procedura de reclamații este parte integrantă a acestor termeni și condiții.

8. INFORMAȚII DE CONFIDENTIALITATE

8.1 Prelucrarea datelor pentru îndeplinirea Acordului. Datele de identificare și de contact specificate în Comandă (adică, în special, numele și prenumele, titlul, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul de identificare și numărul de identificare fiscală), informații despre Comandă și plățile pentru Bunuri, înregistrările reciproce. comunicarea dintre dumneavoastră și de către noi (inclusiv adresa IP) sau informațiile comunicate de dumneavoastră în alt mod sunt prelucrate de noi în scopul încheierii și îndeplinirii Acordului și a posibilității de a exercita drepturile din acesta, până la expirarea termenului de prescripție pt. obligații care decurg dintr-o posibilă încălcare a Acordului. În cazul în care unele date fac parte din documente contabile sau fiscale, perioada de păstrare a acestor date este guvernată de reglementările legale relevante. Furnizarea și prelucrarea datelor menționate sunt necesare în scopul îndeplinirii în mod corespunzător a obligațiilor noastre în temeiul prezentului Acord. Suntem administratorul datelor cu caracter personal, cu excepția datelor cu caracter personal transmise altor administratori care, pe bază contractuală, ne oferă activități selectate în cadrul îndeplinirii obligațiilor care decurg din lege sau din Acord (către transportatori). în scopul livrării Bunurilor către dumneavoastră, către operatori de sisteme de plată în scopul creditării sau rambursării în mod corespunzător a prețului Bunurilor, către furnizorii de corespondență/distribuție/servicii în condițiile stabilite de lege sau către producători, furnizori și distribuitori de Bunuri pentru a asigura livrări adecvate de Bunuri sau Bunuri noi). De asemenea, procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul de a oferi în continuare Bunuri și servicii și de a trimite mesaje comerciale.

8.2 Protecția datelor cu caracter personal. Ne angajăm să protejăm orice date cu caracter personal pe care le furnizați.

8.3 Accesul la Date personale. Desigur, aveți dreptul de a accesa datele dumneavoastră personale. Clientul poate cere administratorului informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal, iar administratorul este obligat să îi furnizeze aceste informații fără întârzieri nejustificate. Administratorul are dreptul de a solicita plata costurilor necesare furnizarii informatiilor. Identificarea specifica a altor persoane carora le transferam date personale in scopurile mai sus mentionate va va fi comunicata la cerere.

8.4 Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Dacă solicitați informații despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, suntem obligați să vă oferim aceste informații. Pentru furnizarea acestor informații, avem dreptul să cerem despăgubiri care nu depășesc costurile de furnizare a acestor informații. Vă reamintim că în orice moment vă puteți exprima dezacordul cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopul trimiterii de mesaje comerciale, la fel cum vă puteți revoca oricând consimțământul anterior pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în alt scop, de preferință prin e-mail la adresa sau conform instructiunilor prevazute in comunicarea comerciala primita.

8.5 Protecția drepturilor dumneavoastră. Dacă considerați că noi sau împuternicitul prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal cu încălcarea protecției vieții private și personale a clientului sau cu încălcarea legii, aveți dreptul de a cere administratorului sau procesatorului o explicație, corectarea inexactităților. sau eliminarea unei situații ilegale, în special cu privire la blocarea, corectarea, adăugarea sau eliminarea datelor cu caracter personal. Dacă solicitarea este justificată, administratorul sau procesatorul va elimina imediat condiția inacceptabilă. Vă reamintim că, în calitate de client, aveți dreptul să vă exercitați și alte drepturi care decurg din protecția legală a datelor cu caracter personal, în special din § 11, 12 și 21 din Legea nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor personale. date, cu modificările ulterioare.

8.6 Prelucrarea datelor pe baza consimțământului. În cazul în care prelucrăm date cu caracter personal, altele decât datele a căror prelucrare este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor noastre conform prezentului Acord, sau procesăm aceste date cu caracter personal în alt scop, vom face acest lucru exclusiv cu acordul dumneavoastră. Ne puteți acorda în mod expres consimțământul dumneavoastră în momentul încheierii Contractului.

8.7 Verificat de către clienți. Determinăm satisfacția față de achiziție prin chestionare prin e-mail, ca parte a programului Verificat de către clienți, în care este implicat magazinul nostru electronic. Vi le trimitem de fiecare dată când faceți o achiziție de la noi, dacă în sensul § 7 alin. 3 din Legea nr. 480/2004 Coll. despre unele servicii ale societatii informationale, nu refuzati trimiterea acestora. Prelucrăm date cu caracter personal în scopul trimiterii de chestionare în cadrul programului Verified by customers pe baza interesului nostru legitim, care constă în constatarea satisfacției dumneavoastră cu privire la achiziția dumneavoastră de la noi. Pentru trimiterea chestionarelor, evaluarea feedback-ului dumneavoastră și analiza poziției noastre pe piață, folosim un procesor care este operatorul portalului Heureka; în aceste scopuri, putem transmite informații despre bunurile achiziționate și adresa dumneavoastră de e-mail. Atunci când trimiteți chestionare prin e-mail, datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transmise niciunei terțe părți în scopuri proprii. Vă puteți opune oricând trimiterii de chestionare prin e-mail ca parte a programului Customer Verified, renunțând la chestionare suplimentare utilizând linkul din e-mailul cu chestionarul. În caz de obiecție, nu vă vom mai trimite chestionarul.

Ne dați acest consimțământ făcând clic pe caseta relevantă din Comanda, unde vă oferim informații separate. Aveți dreptul să revocați acest consimțământ în orice moment.

9. AMENAJĂRI SUPLIMENTARE

9.1 Completitudinea datelor. Este responsabilitatea dumneavoastră să ne furnizați date și informații complete și adevărate necesare pentru ca noi să vă putem livra Bunurile (în special, acestea sunt date necesare în scopul facturării și livrării Bunurilor etc.).

9.2 Trimiterea de mesaje comerciale. Clientul are opțiunea de a refuza oricând trimiterea de comunicări comerciale de la Framee International s.r.o. în scris.

9.3 Proprietatea intelectuală. Contractul încheiat între noi și dumneavoastră nu vă îndreptățește în niciun fel să utilizați lucruri protejate de drepturile noastre de proprietate intelectuală, cum ar fi lucrări protejate prin drepturi de autor, baze de date, mărci comerciale sau alte denumiri protejate.

9.4 Legea aplicabilă. Drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate de Condiții sau de Acord sunt guvernate de legile Republicii Cehe, în special de Codul civil, Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, și de legile Uniunii Europene . În cazul unui conflict între Termeni și Condiții sau Acordul cu o reglementare legală, dacă nu este o chestiune care poate fi modificată prin acord, reglementarea legală are prioritate.

9.5 Relaţiile cu Elementul Internaţional. Relațiile juridice dintre dumneavoastră și noi sunt guvernate de legea cehă dacă există un element internațional, iar instanțele cehe sunt competente să rezolve orice dispute. Convenția ONU privind contractele de vânzare internațională de bunuri (Convenția de la Viena) nu se aplică.

9.6 Separabilitate. Dacă vreo prevedere a Acordului dintre dumneavoastră și noi este considerată invalidă sau ineficientă, celelalte părți ale Acordului rămân în vigoare în măsura în care nu sunt legate de partea nevalidă. Într-un astfel de caz, prevederea invalidă sau ineficientă va fi înlocuită cu o prevedere valabilă și efectivă care corespunde sensului și scopului prevederii inițiale.

9.7 Schimbarea Termenilor. Acești Termeni se pot schimba din când în când. Pentru fiecare contract încheiat se vor aplica termenii și condițiile valabile și în vigoare la momentul în care ne trimiteți Comanda finalizată prin Portal. Vă rugăm să rețineți că data viitoare când utilizați serviciile noastre, acești Termeni pot fi diferiți, așa că ar trebui să îi citiți cu atenție înainte de fiecare comandă individuală a Serviciilor noastre.

9.8 Eficacitate. Acești Termeni și Condiții se aplică Contractelor încheiate din 7 august 2023.

La Praga pe 7 august 2023

PROCEDURA DE PLÂNGERI

1. PLÂNGERE DE DEFECTE ALE BUNURILOR CUMPĂRATE DE CONSUMATOR ȘI NEANTREPRIZĂTORI

1.1 Domeniul de aplicare. Această secțiune a Politicii de reclamații vi se aplică numai dacă sunteți consumator sau non-antreprenor și guvernează răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor pe care vi le-am furnizat conform Acordului de cumpărare.

1.2 Perioada de garanție. Perioada de garanție este de 24 de luni, pentru Bunurile uzate 24 de luni și curge de la primirea Bunurilor. În cazul bunurilor consumabile, se indică cea mai scurtă perioadă de valabilitate, sau în cazul mărfurilor perisabile, perioada în care articolul poate fi utilizat.

1.3 Responsabilitatea noastră pentru defectele Bunurilor. Suntem responsabili pentru faptul că Bunurile sunt lipsite de defecte la primire și în timpul perioadei de garanție. În special, suntem responsabili pentru faptul că Bunurile

1.3.1 are proprietățile asupra cărora am convenit și, în absența unui acord, asemenea proprietăți pe care noi sau producătorul le-am descris sau la care te-ai fi putut aștepta având în vedere natura Bunurilor și pe baza publicității efectuate,

1.3.2 este potrivit pentru scopul pentru care declarăm utilizarea sa sau pentru care Bunurile de acest fel sunt de obicei utilizate,

1.3.3 corespunde în calitate sau execuție probei sau prototipului contractat, dacă calitatea sau execuția a fost determinată conform eșantionului sau prototipului contractat,

1.3.4 este într-o cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare și

1.3.5 respectă cerințele reglementărilor legale.

1.4 Garanție extinsă pentru calitate. Dacă perioada pentru care Bunurile sau o parte a acestora pot fi utilizate este menționată pe Bunurile vândute, pe ambalajul acestuia, în instrucțiunile atașate Bunurilor, în reclamă sau în Contract, care este mai mare decât perioada de garanție, vom va fi răspunzător față de dumneavoastră după expirarea perioadei de garanție pentru faptul că până la expirarea perioadei specificate

1.4.1 Bunurile sau o parte a acestora vor fi adecvate pentru utilizare în scopul lor obișnuit,

1.4.2 Bunurile sau o parte a acestora își vor păstra proprietățile obișnuite.

1.5 Perioada de garanție extinsă a calității începe să curgă simultan cu perioada de garanție. Oferim o garanție extinsă de calitate numai pentru unele Bunuri, dacă durata acesteia este indicată pentru Bunuri în modurile menționate mai sus.

1.6 Momentul pentru exercitarea dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă asigurați de proprietățile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defectele Bunurilor cu noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce puteți detecta defectele, și anume în perioada de garanție sau perioada de garanție extinsă a calității. În caz contrar, dreptul dumneavoastră de a răspunde pentru defecte ale Bunurilor va expira și nu vă va fi acordat.

1.7 Drepturile dumneavoastră în cazul unui defect al Bunurilor. Dacă Bunurile au un defect, aveți dreptul de a:

1.7.1 pentru eliminarea gratuită a defectelor,

1.7.2 dacă nu este nerezonabil din cauza naturii defectului, în special dacă defectul nu poate fi înlăturat fără întârzieri inutile, pentru livrarea de Bunuri noi fără defecte, totuși, dacă defectul privește doar o parte a Bunurilor, poți cere doar înlocuirea piesei,

1.7.3 dacă nu este posibilă înlăturarea defectului sau înlocuirea Bunurilor sau a pieselor acestora, retrageți-vă din Contract,

1.7.4 pentru o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

1.8 Drepturile dumneavoastră în cazul unui defect al Bunurilor folosite. Dacă Bunurile vândute cu un defect sau Bunurile vândute așa cum sunt utilizate au un defect, aveți dreptul de a:

1.8.1 pentru eliminarea gratuită a defectelor,

1.8.2 pentru o reducere rezonabilă de la prețul de achiziție,

1.8.3 dacă nu este posibilă înlăturarea defectului sau reducerea prețului de achiziție, retrageți-vă din Contract.

1.9 Drepturile dumneavoastră în cazul apariției repetate sau multiple a unui defect al Bunurilor. Dacă nu puteți utiliza în mod corespunzător Bunurile din cauza apariției repetate a aceluiași defect după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte, aveți dreptul de a:

1.9.1 pentru livrarea de Bunuri noi sau înlocuirea unei piese, dar acest lucru nu se aplică Bunurilor vândute cu defecte sau Bunurilor uzate,

1.9.2 pentru o reducere rezonabilă de la prețul de achiziție,

1.9.3 retragerea din Acord.

O apariție repetată a unui defect este considerată dacă același defect apare la articol după cel puțin două reparații anterioare. Un număr mai mare de defecte este considerat a fi apariția simultană a cel puțin trei defecte, fiecare dintre acestea împiedicând în mod independent utilizarea Bunurilor.

1.10 Procesarea reclamației. Dacă sunteți consumator, plângerea dumneavoastră va fi tratată fără întârzieri nejustificate, în cel mult 30 de zile de la data depunerii reclamației. Dacă nu sunteți antreprenor, plângerea dumneavoastră va fi procesată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în 21 de zile. Veți fi notificat cu privire la procesarea cererii în această perioadă și Bunurile vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost predate în momentul în care a fost făcută reclamația. Dacă plângerea nu este tratată la timp, aveți dreptul de a vă retrage din Acord. Dacă plângerea dvs. este acceptată, perioada de garanție și perioada de garanție extinsă a calității sunt prelungite cu timpul necesar procesării reclamației dvs.

1.11 Rambursarea costurilor de revendicare. În cazul în care cererea dumneavoastră este acceptată, aveți dreptul la despăgubiri pentru costurile necesare care au fost suportate în mod intenționat la exercitarea dreptului de răspundere pentru defectele Bunurilor. În cazul în care cererea este respinsă, avem dreptul la despăgubiri pentru costurile necesare suportate de returnarea Bunurilor dumneavoastră.

2. PLÂNGERE DE DEFECTE ALE BUNURILOR CUMPĂRATE DE ÎNTREPRIZATOR

2.1 Domeniul de aplicare. Această secțiune a Regulamentului privind reclamațiile vi se aplică numai dacă sunteți antreprenor și guvernează răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor pe care vi le-am livrat în baza Acordului de cumpărare.

2.2 Responsabilitatea noastră pentru defectele Bunurilor. Vă vom livra mărfurile în cantitatea, calitatea și designul convenite. În cazul în care calitatea și execuția nu sunt convenite, vă vom livra Bunurile în calitatea și execuția adecvate scopului reieșit din contract; altfel obișnuit pentru acest scop. Dacă cantitatea este determinată doar aproximativ, vom determina cantitatea exactă. În cazul în care Bunurile au un defect atunci când riscul de deteriorare trece la dumneavoastră, suntem responsabili pentru acesta. Acest lucru nu se aplică în cazul unui defect care, cu atenția obișnuită, poate fi deja recunoscut la încheierea Contractului. Toate măsurătorile sunt date cu o toleranță de 10%, dacă nu se specifică altfel.

2.3 Garanție peste standard pentru antreprenori. De asemenea, suntem responsabili pentru faptul că pentru perioada convenită în Contract, în caz de neacord, apoi pentru o perioadă de 12 luni de la primirea Bunurilor,

2.3.1 Bunurile sau o parte a acestora vor fi adecvate pentru utilizare în scopul lor obișnuit,

2.3.2 că își păstrează proprietățile obișnuite.

2.4 Momentul pentru exercitarea dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă asigurați de proprietățile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defectele Bunurilor cu noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce puteți descoperi defectele. Dreptul poate fi exercitat în cel mult 6 luni, sau în termen de 2 ani în cazul unui viciu ascuns, de la data la care vă livrăm Bunurile, sau până la expirarea garanției de calitate mai sus standard. În caz contrar, dreptul dumneavoastră de a răspunde pentru defecte ale Bunurilor va expira și nu vă va fi acordat.

2.5 Drepturile dumneavoastră în cazul unei încălcări semnificative a Acordului. Dacă defectul înseamnă o încălcare materială a Acordului, aveți dreptul de a:

2.5.1 să înlăture defectul prin livrarea de Bunuri noi fără defecte sau prin livrarea Bunurilor lipsă,

2.5.2 pentru a elimina defectul prin repararea Bunurilor,

2.5.3 pentru o reducere rezonabilă din prețul de achiziție sau

2.5.4 retragerea din Acord.

O încălcare materială a Contractului este considerată a fi livrarea Bunurilor cu un astfel de defect, despre care trebuie să-l fi cunoscut la momentul încheierii Contractului, că dacă ați fi prevăzut-o, nu ați fi încheiat Contractul cu noi; în alte cazuri, încălcarea Contractului este considerată nesemnificativă. Dacă nu ne notificați dreptul ales, aveți aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a Contractului.

2.6 Drepturile dumneavoastră în cazul unei încălcări minore a Acordului. Dacă defectul este o încălcare minoră a Acordului, aveți dreptul de a:

2.6.1 pentru a elimina defectul,

2.6.2 pentru o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

Dacă nu ne anunțați cu privire la dreptul ales, putem remedia defectul reparând Bunurile, livrând Bunuri noi sau livrând ceea ce nu v-am livrat. Nu puteți modifica ulterior legea aleasă fără acordul nostru.

2.7 Rambursarea costurilor de revendicare. În cazul în care cererea dumneavoastră este acceptată, fiecare parte va suporta propriile costuri pe care le-a suportat în timpul exercitării dreptului dumneavoastră de răspundere pentru defectele Bunurilor. În cazul în care cererea este respinsă, avem dreptul la despăgubiri pentru costurile necesare suportate de returnarea Bunurilor dumneavoastră.

3. DISPOZIȚII COMUNE

3.1 Confirmarea reclamației. La exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte ale Bunurilor, vă vom emite o confirmare scrisă a momentului în care v-ați exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de tratare a reclamației aveți nevoie, precum și confirmarea datei. și metoda de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia, după caz, justificarea scrisă a respingerii revendicării.

3.2 Limitarea răspunderii. Nu vă răspundem

3.2.1 în cazul alimentelor și băuturilor, pentru percepțiile senzoriale subiective asociate consumului acestora, nici pentru efectele obișnuite sau specifice asupra organismului (reacții alergice etc.),

3.2.2 pentru Bunurile vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic,

3.2.3 pentru uzura și deteriorarea Bunurilor cauzate de utilizarea lor obișnuită,

3.2.4 în cazul Bunurilor uzate pentru un defect corespunzător nivelului de utilizare sau uzură pe care Bunurile le-au avut la primire,

3.2.5 pentru defecte ale Bunurilor rezultate din natura acestora, în special pentru Bunurile consumabile și perisabile,

3.2.6 pentru defecte ale Bunurilor, dacă ați știut despre acestea înainte de a prelua Bunurile,

3.2.7 pentru defecte ale Bunurilor, dacă le-ați cauzat singur,

3.2.8 pentru consecințele utilizării Bunurilor contrare instrucțiunilor sau modului obișnuit de utilizare,

3.2.9 pentru alimente și băuturi pentru consecințele consumului lor cu încălcarea cerinței de rezonanță.

3.3 Imposibilitatea de a solicita retragerea din Contract și livrarea de Bunuri noi. Dacă nu puteți returna Bunurile în starea în care le-ați primit, nu vă puteți retrage din Contract sau nu puteți solicita livrarea de Bunuri noi. asta nu se aplica

3.3.1 dacă a existat o schimbare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a detecta un defect al Bunurilor,

3.3.2 dacă ați folosit Bunurile înainte ca defectul să fie descoperit,

3.3.3 dacă nu ați cauzat imposibilitatea returnării Bunurilor într-o stare neschimbată prin acțiune sau omisiune sau

3.3.4 dacă ați vândut Bunurile înainte de a fi descoperit defectul, dacă le-ați folosit sau dacă ați schimbat Bunurile în timpul utilizării normale; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, ne veți returna ceea ce mai puteți returna, iar în rest ne va acorda compensații până la suma în care ați beneficiat de utilizarea Bunurilor.

3.4 Modul de reclamație. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de răspundere pentru vicii, puteți face acest lucru cel mai bine:

3.4.1 prin trimiterea Bunurilor la adresa sediului nostru,

3.4.2 dacă o altă persoană desemnată să pretindă răspunderea pentru defecte este indicată în cardul de garanție sau alt document, pe ambalajul Bunurilor sau în magazinul nostru online, împreună cu această persoană.

3.5 Cerințe de revendicare. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să permită evaluarea temeiniciei reclamației, în special nu este posibilă predarea bunurilor nerezonabil murdare. Când faceți o reclamație, trebuie să:

3.5.1 dovedesc că Bunurile au fost achiziționate de la noi,

3.5.2 precizați ce defect al Bunurilor de care vă plângeți și cum solicitați ca reclamația să fie tratată. Nu este posibilă modificarea ulterioară a metodei solicitate de tratare a reclamației fără acordul nostru.

3.6. Potrivit Actului de înregistrare a vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. Totodata, este obligat sa inregistreze online vanzarile primite la administratorul fiscal; în cazul unei defecțiuni tehnice, apoi în cel mult 48 de ore.

La Praga pe 7 august 2023



Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Formular de retragere a contractului