- RETRAGERE DIN CONTRAC
6.1 Despre retragere în general. Prin retragerea din Acordul încheiat, acesta este anulat de la început. Aceasta înseamnă că suntem obligați să returnăm unul altuia tot ceea ce ne-am furnizat unul altuia în baza Contractului anulat, inclusiv costurile de livrare. Dreptul de retragere din Acord poate fi exercitat în condițiile prevăzute în acești Termeni sau dacă este prevăzut de lege.
6.2 Dreptul legal al consumatorului. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din Acordul încheiat în termen de 14 zile, și anume:
6.2.1 de la data acceptării Bunurilor,
6.2.2 în cazul unui Acord, al cărui obiect este mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți, de la data acceptării ultimei livrarea Bunurilor,
6.2.3 în cazul unui Acord, al cărui subiect este o livrare regulată repetată de Bunuri, de la data acceptării primei livrări de Bunuri;
dar numai dacă acesta nu este un caz special în care retragerea este exclusă (a se vedea paragraful 6.5 de mai jos).
6.3 Dreptul contractual al Consumatorului de a se retrage din Acord. Dacă sunteți consumator, aveți și dreptul, dincolo de sfera de aplicare a legii, să vă retrageți din Contractul încheiat și mai devreme, în orice moment de la data încheierii Contractului până în ziua expedierii Bunurilor, din care vă vom informa.
6.4 Dreptul nostru de a ne retrage din Acord. Avem dreptul de a ne retrage din Contractul încheiat în orice moment până în momentul expedierii Bunurilor. Vă vom contacta întotdeauna înainte de a ne retrage pentru a cădea de acord asupra modului de a proceda și pentru a declara motivele care ne-au determinat să facem acest pas.
6.5 Imposibilitatea retragerii din Acord. Nu aveți dreptul legal de a vă retrage din Contract, în special cu Contractele:
6.5.1 privind livrarea de alimente, băuturi sau alte bunuri de consum general livrate în gospodăria consumatorului sau în alt loc desemnat de consumator,
6.5.2 închis când se utilizează automate sau spații comerciale automatizate
6.5.3 privind livrarea de Bunuri care sunt o băutură alcoolică care poate fi livrată numai după 30 de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară dincolo de controlul nostru;
6.5.4 la livrarea de Bunuri care au fost modificate conform dorințelor dumneavoastră sau pentru dvs. (de exemplu, gravarea sticlei etc.),
6.5.5 privind livrarea Bunurilor în ambalaje închise care au fost scoase din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă,
6.5.6 privind livrarea de Bunuri care sunt supuse unei deteriorari rapide, precum și de Bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
6.5.7 privind livrarea Bunurilor, al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară independent de voința noastră și care pot apărea în timpul perioadei de retragere din Contract,
6.5.8 altele, dacă sunt prevăzute de lege.
6.6 Metoda de retragere din Acord. Dacă aveți dreptul să vă retrageți din Contract și doriți cu adevărat să vă retrageți din Contract, o puteți face sub forma unei acțiuni în justiție unilaterale pe care ni-o transmiteți, de preferință completând modelul de formular de retragere din Contract , care se găsește pe Portal la adresa și trimiterea acestuia
6.6.1 prin e-mail la adresa de e-mail info@spinkids.cz; sau
6.6.2 în scris la adresa biroului nostru.
La retragere, vă recomandăm în special numărul de comandă, specificarea Bunurilor pentru care retrageți, data achiziției și data livrării și să trimiteți originalul sau o copie a dovezii de cumpărare a Bunurilor. Livrările din care nu este clar de ce ne-au fost trimise vor fi returnate expeditorului fără alte prelungiri.
6,7 Termen limită de întreținere. Dacă sunteți consumator, pentru a respecta termenul de retragere din Contract, este suficient să ne trimiteți retragerea în ultima zi a termenului de retragere din Contract.
6,8 Returul Bunurilor după retragerea din Contract. Dacă vă retrageți din Contract, sunteți obligat să ne returnați Bunurile pe cheltuiala dumneavoastră, de preferință în același timp cu retragerea din Contract, în cel mult 14 zile de la livrarea retragerii, de preferință prin trimiterea Bunurilor către adresa biroului nostru.
6,9 Starea Bunurilor la returnare. Trebuie să ne returnați bunurile nedeteriorate, nepoluate, nepurtate și fără urme de utilizare, inclusiv toate accesoriile și documentația, dacă este posibil în ambalajul original (vă rugăm să rețineți că, dacă ambalajul original, care ar trebui să asigure proprietățile igienice ale Bunuri, este deteriorată, contractul de furnizare a unor astfel de bunuri nu poate fi retras conform paragrafului 6.5 de mai sus). În același timp, sunteți, de asemenea, obligat să ne returnați toate cadourile și bonusurile, dacă le-ați primit de la noi în baza Contractului în legătură cu achiziționarea de Bunuri.
6.10 Returnarea fondurilor după retragerea din Acord. Dacă, în calitate de consumator, vă retrageți din Contract, vă vom returna fondurile plătite în termen de 14 zile de la livrarea retragerii din Contract, dar nu înainte de a ne returna Bunurile sau de a dovedi că Bunurile au fost trimise către S.U.A. Vă vom rambursa costul livrării Bunurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare comparabile oferite de noi. În cazul în care valoarea Bunurilor returnate scade ca urmare a manipulării lor într-un alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea acestora, suma returnată va fi redusă cu suma cu care a scăzut valoarea Bunurilor. . Vă vom returna fondurile în același mod în care le-am primit de la dvs. sau într-un alt mod asupra căruia am convenit, atâta timp cât acest lucru nu implică costuri suplimentare pentru dvs.
- RECLAMAȚII
7.1 Politica privind reclamațiile. Puteți găsi condițiile pentru reclamațiile cu privire la Bunurile livrate în Regulamentul de reclamații, care se află pe Portal. Procedura de reclamații este parte integrantă a acestor termeni și condiții.